ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО У СФЕРІ ПРАВА
ЄДИНА СЛУЖБА ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ
0800-21-3222

ЗМІ.

Щоб випускати у світ друковане видання, спочатку його засновники мають зареєструвати свій ЗМІ в органах юстиції. Без такої реєстрації розповсюджувати видання як друкований засіб масової інформації в Україні заборонено відповідно до ч.1ст.11 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» .


Уся процедура реєстрації друкованого видання триває щонайбільше півтора місяці. Проте вона  може затягнутися й на довше через не подачу до органів юстиції потрібних документів або через те, що ЗМІ з такою самою назвою вже зареєстрований, або через інші процедурні похибки. Аби не затягувати із цією формальністю та не відволікатися на неї від підготовки першого випуску вашого видання, варто звернутися до спеціалістів, які займуться реєстрацією вашого ЗМІ. Таку послугу можна замовити через гарячу лінію Єдиної служби правової допомоги 0800-21-3222.

Як відбувається процедура самої реєстрації друкованого видання:

1.    Засновник або співзасновники мають написати заяву про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації.
Важливо цю заяву заповнити правильно та надати копії всіх потрібних документів, аби державна реєстрація пройшла без затримок.

2.    Цю заяву разом із копіями необхідних документів треба подати в Міністерство юстиції України.

3.    Міністерство юстиції України протягом 1-го місяця має прийняти рішення про державну реєстрацію друкованого журналу.
Які рішення протягом 1-го місяця може прийняти Міністерство юстиції: може або зареєструвати друковане видання або відмовити в державній реєстрації або зупинити розгляд заяви про реєстрацію.

4.    З дня одержання письмового повідомлення Міністерства юстиції про державну реєстрацію, протягом 1-го місяця засновник має сплатити реєстраційний збір. Такий збір за реєстрацію видання із загальнодержавною, регіональною та/або зарубіжною сферою розповсюдження становить 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто станом на 2018 рік становить 850грн, однак є певні особливості, які підвищують або знижують суму реєстраційного збору.

5.    Після сплати реєстраційного збору засновник або засновники можуть отримати Свідоцтво про державну реєстрацію свого друкованого засобу масової інформації. Лише свідоцтвом дозволено випускати друковане видання.

Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації видається безстроково. Перший примірник видання потрібно одразу після публікації надіслати Міністерству юстиції. Надалі надсилати «контрольні екземпляри» Мінюсту також потрібно, але вже не так часто. Регулярність такого виду контролю встановлюється в кожному випадку окремо.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Якщо Вам необхідно отримати правову консультацію з питань, які висвітлені у даному матеріалі - телефонуйте на номер нашої гарячої лінії або відправляйте звернення на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вихідні дані продукції інформаційного агентства:
Назва, адреса, відомості про засновника (співзасновників): за посиланням
ПІБ відповідального за випуск: Осмоловський Д.Ю.

порядковий номер випуску і дата його виходу: 01/01-18/ІНФО від 02.01.2018 року

banner right karta